دسته راهنما در کتب

بازاریابی

بهترین شیوه های بازاریابی مدرن

بهترین شیوه های بازاریابی مدرن

مدیران شرکت های کوچک و متوسط می توانند با چند تکنیک ساده در مدت کوتاهی مشتری های جدیدی برای محصولات خود کسب نمایند اما مدیران در شرکت های بزرگ تر مجبور باشد جهت مقابله با ورشکستگی ، برنامه بازاریابی قوی تری برای خود شناسایی نمایند.
شیوه های قدیمی بازاریابی کاربرد چندانی ندارند. این روزها با پیشرفت سریع تکنولوژی و تولید محصولات جدید به بازار های مختلف، به منظور ثبات در نزد رقبا شیوه های مدرن بازاریابی را به کار بسته اند. چند استراتژی و شیوه بازاریابی مدرن را مطالعه کنید.

شیوه های بازاریابی مدرن

به روش شرکت های بزرگ تبلیغات نکنید

روش های تبلیغاتی که در شرکت های بزرگ صورت می پذیرد، متفاوت از تبلیغات در شرکت های کوچک است؛ باید هم همینطور باشد. دلیل این موضوع آن است که شرکت های بزرگ قصدشان از تبلیغات برندینگ و سپس مهم تر از آن معرفی محصولات آینده است. این در حالی ست که شرکت های متوسط و کوچک نمی توانند و نباید به این شیوه عمل نمایند.

این تبلیغات هزینه سنگینی دارد. اما در عوض می توانند تبلیغات فروش خود را به گونه ای طراحی کنند که همیشه یک پیشنهاد تولید برای مشتریان آینده نگر خود داشته باشند. این شیوه راحت ترین ترین روش برای مشتاق نگه داشتن مشتریان خواهد بود.

اول محصولات ارزان را پیشنهاد دهید شیوه بازاریابی مدرن

از دیگر تکنیک ها و شیوه های بازاریابی مدرن، همیشه مشتری ها نمی خواهند همان هزینه ای را که شما درخواست نمودید بابت خدمات و محصولات بپردازند. تعداد زیادی از مشتریان در حال حاضر دوست ندارند پول زیادی پرداخت کنند. بدنبال کیفیت بسیار بالا نیستند. مدیران یک راه ساده دارند تا بتوانند در مواجهه با این بخش از مشتریان ، فروش خود را از دست نداهند. مدیران بازاریابی برای این بخش از مشتریان همیشه یک گروه محصولات به قابلیت های ساده و ارزان دارند تا فروش خوبی را از طریق آن کسب نمایند.

محصولات خاص خود را پیشنهاد کنید شیوه های بازاریابی مدرن

فراموش نکنید که همه مشتریان یکسان نیستند. برخی از مشتریان هم بسیار مشکل پسند می باشند و تمایل دارند هزینه بالایی بپردازند تا بتوانند محصولات با کیفیت خاص خریداری کنند. پس شما می توانید میانگین فروش و درآمد فروش خود را با ارائه یک محصول و یا خدمات جامع تر افزایش دهید و یا اینکه می توانید چندین محصول را در قالب یک بسته پیشنهادی با قیمتی متفاوت به مشتری های مشکل پسند ارائه کنید.

مدیران بازاریابی خلاق از شیوه های غیر معمول استفاده می کنند

یکی از بهترین شیوه های بازاریابی مدرن این است که برخی اوقات باید به دنبال شیوه های های متفاوت باشید. لزومی ندارد همواره در چارچوبی از پیش تعیین شده فعالیت کنید. ممکن است شیوه ای پر سود به فکر تان برسد که بتوانید فروش تولیدات خود را بدون هیچ رقابتی ارتقا دهید. برای مثال یک بروشور کوچک را روی یک کارت پستال چاپ کنید و آن را برای افراد و یا شرکت های بازار هدف تان هستند، بفرستید. گاهی یک بروشور کوچک روی یک کارت پستال می تواند حجم بالایی از مشتریان جهت فروش ایجاد کنید.

تیزر های خود را باید اثربخش کنید شیوه مدرن بازاریابی

همیشه تیزرهای طولانی نمی تواند دلیلی برای موفقیت در بازاریابی و تبلیغات باشد. به همین دلیل توصیه می کنیم حجم تیزرها را کوچک کنید. در این حالت شما می توانید تعداد زیادی از تیزر های کوچک خود را با هزینه یک تیزر طولانی منتشر کنید. بعضی وقت ها شاید شوک شوید وقتی ببینید آگهی های کوچک تا چه حد توانستند روی افزایش تولیدات شما موثر باشند.

با شرکت های کوچک شراکت کنید شیوه های بازاریابی مدرن

مدرن هوشمند می توانند با چند شرکت به صورت غیر رقابتی شریک شوند و به مشتریان مشترک خدمات و محصولات ارائه دهید. بدین ترتیب شما می توانید محصولات شریک خود را برای مشتری های خود به ارائه دهید و آن شرکت ها نیز محصولات شما را برای مشتریان خود تبلیغ کنند. این شیوه باعث می گردد مشتریان شما افزایش یابند و با کمترین هزینه تبلیغ گسترده ای برند خود ایجاد نموده اید.

موارد فوق، نه استراتژی بازاریابی محسوب می شوند و نه تاکتیک بازاریابی و نه تکنیک بازاریابی . بلکه اینها شیوه های جدید و مدرن بازاریابی هستند.

 تکنیکهای بازاریابی مدرن، بهترین تکنیک های بازاریابی مدرن، تکنیک بازاریابی مدرن، شیوه بازاریابی مدرن،

شیوه های بازاریابی مدرن

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *