دسته راهنما در کتب

اینترنت

چگونه بازدید استوری اینستاگرام خود را افزایش دهیم؟

چگونه بازدید استوری اینستاگرام خود را افزایش دهیم؟

استوری اینستاگرام، قابلیتی است که در پیشرفت صفحه ی شما تاثیر زیادی دارد و یکی از پرقدرت ترین ابزارهای فروش در دنیا می‌باشد که میتواند به‌خوبی باعث افزایش فروش و بالا رفتن درآمد صفحه ی اینستاگرام شما شود. کم بودن بازدید استوری اینستاگرام، یکی از چالش هایی است که صاحبان صفحات اینستاگرامی با آن مواجه هستند. اینجاست که به کمک راهکارهای مفید و کاربردی که در این مقاله از کتب بررسی خواهیم کرد، به راحتی می‌توانید ویوی استوری خود را چندین برابر کنید.

افزایش بازدید استوری اینستاگرام

چگونه می توانم بازدید استوریهای اینستاگرام را افزایش دهم ؟ چه روش‌هایی برای بازدید بالای استوری در اینستاگرام وجود دارد؟ چگونه استوری پربازدید داشته باشیم؟ چرا بازدید استوریی پیج کم شده؟ دلایل کم شدن بازدید استوری من چیست؟

کم بودن بازدید استوری اینستاگرام، یکی از دغدغه‌هایی است که صاحبان پیج‌ها با آن مواجه هستند. احتمالا خود شما چنین تجربه ای را داشتید که استوری‌هایتان نسبت به تعداد فالوورهایتان، آنچنان بازدید خوبی نداشته باشند. اینجاست که به کمک راهکارهای کاربردی که در این مقاله بررسی خواهیم کرد، به راحتی می‌توانید ویو استوری خود را چندین برابر کنید.

از دلایل کم شدن بازدید استوری اینستاگرام، رعایت نکردن موارد زیر می باشد

  • استوری های بدون محتوا و تکراری
  • باستفاده از ربات برای افزایش سین استوری
  • شادوبن شدن
  • استفاده از هشتگ های زیاد و تکراری

از دیگر مواردی که می‌تواند در میزان بازدید استوری اینستاگرام شما موثر باشد، به شرح زیر است

فالوور فیک در اینستاگرام

فالوور فیک در اکانت اینستاگرام، مشکلات زیادی از قبیل شادوبن، ریزش فالوورها، افت شدید پیج و… را برایتان به وجود می آورد. همچنین وجود فالوورهای فیک، پایین آمدن نرخ پیجتان می‌شود که طبق الگوریتم اینستاگرام این موضوع باعث می‌شود که استوری‌هایتان برای افراد کمتری نمایش داده شود.

تغییر موضوع فعالیت پیج

تغییر موضوع فعالیت پیج، ممکن است باعث ایجاد تاثیر منفی در عملکرد پیج اینستاگرام شما شود.
فالوورهای کنونی شما به موضوع فعلی علاقمند بوده و در صورت تغییر موضوع مطمئنا تعداد زیادی از آن‌ها را از دست خواهید داد. همچنین طبق الگوریتم اینستاگرام نیز تغییر موضوع پیج باعث می‌شود دسته‌بندی که پیج شما در آن قرار دارد، تغییر کند. به همین دلیل تا پیج شما در دسته‌بندی جدید قرار بگیرد، میزان بازدید از پیج شما کاهش میابد.
برای کسب اطلاعات بیشتر با آژانس دیجیتال مارکتینگ بابون در تماس باشید.

روشهای کارآمد برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام

کسب و کار‌هایی که در اینستاگرام مشغول فعالیت هستند، از اهمیت استوری آگاهی کاملی دارند و به دنبال روش‌هایی برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام می‌باشند. ما در ادامه‌ی این مقاله، راهکارهای کاربردی برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام را به شما معرفی می‌کنیم.

استفاده از داده‌های اینستاگرام

بعد از اینکه صفحه انستاگرام خود را راه‌اندازی کردید، هر پست یا استوری که بگذارید، اینستاگرام اطلاعاتی را در مورد آن پست یا استوری به شما می‌دهد که با استفاده از آنها می‌توانید راحت‌تر رفتار مخاطبان را بررسی کنید و در محتواهای بعدی که در پیج خود می‌گذارید، سعی در بهبود آنها داشته باشید.

افزایش ویو استوری با هشتگ

استفاده‌ درست از هشتگ‌ها در استوری، تاثیر زیادی در بازدید استوری اینستاگرام شما دارد.
در صورت استفاده صحیح از این هشتگ‌ها، کسب و کار اینترنتی شما با پیشرفت چشمگیری روبرو خواهد شد. همچنین استفاده از هشتگ، باعث افزایش فالوور اینستاگرام شما نیز می‌شود. معمولا درج هشتگ در استوری آنچنان رایج نیست و کاربران کمی از آن در استوری خود استفاده می‌کنند، غافل از اینکه هشتگ در افزایش بازدید استوری بسیار موثر است.

افزایش بازدید استوری از طریق لوکیشن (Location)

استفاده از لوکیشن یا همان موقعیت مکانی، از دیگر روش‌های ساده ولی کاربردی برای افزایش سین استوری می‌باشد. کاربران بسیاری هستند که از اینستاگرام، شغل‌هایی را جستجو می‌کنند.
به عنوان مثال، شما قصد دارید برای صرف غذا به رستوران بروید. با سرچ کردن رستوران تبریز در قسمت سرچ اینستاگرام، لیستی از رستوران‌های تبریز را به شما نشان می‌دهد.
در اینستاگرام، کسب و کار‌های بسیاری وجود دارند که از همین روش توسط کاربران شناخته شده‌اند.

 پاسخ به دایرکت در اینستاگرام

یکی دیگر از روش‌های افزایش بازدید استوری، پاسخ به دایرکت است. فرض کنید به یک مهمانی رفته‌اید و در میان آن جمع، شخصی با شما صحبت کرده و با شما ارتباط برقرار می‌کند. طبیعتا شما این فرد را به افراد دیگر در مهمانی ترجیح خواهید داد.
دقیقا در اینستاگرام هم شرایط اینگونه است.
برای بالا رفتن بازدید استوری و همچنین افزایش فالوور در اینستاگرام، باید با مخاطب‌های خود تعامل داشته باشید.
پاسخ ندادن به این دایرکت‌ها، باعث می‌شود با گذشت زمان مخاطبان خود را در اینستاگرام از دست دهید.
توجه داشته باشید که راه‌های مختلفی برای افزایش تعامل میان شما و مخاطبانتان وجود دارد. حتی می‌توانید در بیو پیجتان اعلام کنید که چه زمانی به مخاطب‌های خود در دایرکت پاسخ خواهید داد. این کار باعث می‌شود که شما در نظر فالوورهایتان فردی منظم باشید.

استفاده کردن از نظرسنجی یا استیکر Poll

یکی از استیکرهای محبوب برای افزایش بازدید استوری، استیکر Poll یا همان نظرسنجی می‌باشد
شما می‌توانید به‌وسیله‌ی این استیکر، هر سوالی را از مخاطبان خود بپرسید که به‌ صورت دو گزینه‌ای است. به عنوان مثال می‌توانید از طریق این استیکر، از مخاطبان خود بپرسید که از فعالیت شما راضی هستند یا خیر و دو گزینه‌ی بله و نه برای آن انتخاب کنید.

افزایش بازدید استوری رایگان با پرسش و پاسخ

یکی دیگر از استیکرهایی که در اینستاگرام از آن زیاد استفاده می‌شود، استیکر پرسش و پاسخ است.
در این استیکر، شما می‌توانید هر سوالی را بنویسید. این کار باعث می‌شود که فالوورهای شما نظرات خود را درباره‌ی سوالتان بگویند.
حتی شما می‌توانید پاسخ‌ها و نظرات مخاطب‌های خود را در یک استوری دیگر قرار دهید. استوری کردن جواب مخاطب‌هایتان، باعث می‌شود که آن مخاطب برای دیدن پاسخ خود، به احتمال بسیار زیاد همه‌ی استوری‌های شما را ببیند. این کار باعث افزایش بازدید اینستاگرام رایگان و نرخ تعامل بین شما و مخاطب‌های شما می‌شود.

نکته: توجه داشته باشید که از هر استیکر به اندازه استفاده کرده و زیاده‌روی نکنید.

بهترین زمان برای ارسال پست و استوری را پیدا کنید

یکی دیگر از بخش‌هایی که اینستاگرام در اختیار شما قرار می‌دهد تا از آن استفاده کنید، رفتار مخاطبان پیج شماست. در بخش insight در صفحه‌ی خود می‌توانید رفتار مخاطبان خود و ساعات و روزهایی که بیشتر در اینستاگرام هستند را پیدا کنید و در زمانی که بیشتر افراد پیج شما در اینستاگرام حضور دارند، پست خود را منتشر کنید که تعداد افراد بیشتری پست شما را مشاهده کنند. همچنین در این قسمت مخاطبان شما از نظر جنسیتی، سنی و موقعیتی دسته بندی شدند که می‌توانید با استفاده از آنها محتوایی تولید کنید که برای بیشتر مخاطبان شما مناسب و مورد پسند باشد.

ایجاد محتوای ویدیویی

تحقیقات نشان داده است که مخاطبان حال حاضر اینستاگرام، محتوای تصویری را بهتر از محتوای متنی می‌پسندند. پس اگر قصد دارید بازدید پیج و پست‌های خود را افزایش دهید، از محتوای ویدیویی غافل نشوید.

برگزاری کمپین و مسابقه

پیاده سازی کمپین و مسابقه می‌تواند به ایجاد انگیزه در بین مخاطبان پیج شما منجر شود و به نوعی باعث شود که تعامل بیشتری با پیج شما داشته باشند. در برگزاری کمپین و مسابقه باید دقت زیادی داشته باشید، چرا که اگر اشتباه برگزار شود می‌تواند هزینه زیادی برای شما به جا بگذارد و نتیجه مطلوبی هم دست پیدا نکنید.

برای برگزاری کمپین و مسابقه حتما ابتدا باید اهداف خود را مشخص و سپس شرایط را بررسی کنید و در انتها باید نحوه انجام کمپین یا مسابقه را تعیین کنید تا بتوانید به نتیجه دلخواه خود برسید.

مقالات مرتبط

بازاریابی اینترنتی با اینستاگرام

افزایش بازدید استوری اینستاگرام

25 روش برای افزایش فالوور اینستاگرام

معرفی 10 ابزار اینستاگرام برای مدیریت و بهبود بازاریابی

امکان نصب چند اینستاگرام در یک دستگاه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *